Άρθρα

3+1 Λόγοι για να εμπιστευτείς ένα Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών

Οι περισσότερες εταιρείες πλέον, χρησιμοποιούν Προγράμματα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών, πιο συχνά από ποτέ. Στόχος φυσικά είναι η διατήρησης των υφιστάμενων αλλά και η εισροή νέων πελατών. Για αυτό το λόγο, οι εταιρείες επιλέγουν να εφαρμόσουν ένα σύστημα Μάρκετινγκ που...

Διαβάστε Περισσότερα

Επιχειρηματική Ευκαιρία

Τι σημαίνει «επιχειρηματική ευκαιρία» για τον καθένα από εμάς ?  Χωρίς αμφιβολία, «η κρίσεις γεννούν ευκαιρίες», αρκεί οι άνθρωποι που θα θελήσουν να εργαστούν μεθοδικά, συστηματικά, έξυπνα αλλά και να δώσουν την δέουσα προσοχή στην ποιότητα που χαρακτηρίζει τα...

Διαβάστε Περισσότερα

Μία απλή Στρατηγική Επιτυχίας

Δεν έχει σημασία "τί λειτουργεί". Σημασία μόνο έχει ότι αναπαράγεται". Να το πούμε άλλη μία φορά ; Δεν έχει σημασία "τί λειτουργεί". Σημασία μόνο έχει "ότι αναπαράγεται" ! Αυτό το είπε ένας άνθρωπος που ξέρει καλά το Μάρκετινγκ, ο Eric Worre και νομίζω ότι έχει...

Διαβάστε Περισσότερα