Οι περισσότερες εταιρείες πλέον, χρησιμοποιούν Προγράμματα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών, πιο συχνά από ποτέ. Στόχος φυσικά είναι η διατήρησης των υφιστάμενων αλλά και η εισροή νέων πελατών. Για αυτό το λόγο, οι εταιρείες επιλέγουν να εφαρμόσουν ένα σύστημα Μάρκετινγκ που στοχεύει συγκεκριμένα στην δημιουργία της εμπιστοσύνης των πελατών.
Ας δώσουμε όμως έναν ορισμό, τι είναι ακριβώς ένα Προγράμματα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών:
Αποτελεί ένα σύστημα Μάρκετινγκ που δημιουργείται από/για μια επιχείρηση που επιβραβεύει την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών του, δίνοντας ένα κίνητρο και επιθυμία στο πελάτη να παραμείνει πιστός στην εταιρεία. Το πρόγραμμα προσφέρει ευκολία αγορών, άμεση ανταμοιβή χρημάτων, εκπτωτικών πόντων αγορών ή οποιοδήποτε άλλο όφελος για να προσελκύσει την πίστη ενός πελάτη.
Εάν δεν έχετε εφαρμόσει ακόμη Πρόγραμμα Αφοσίωσης στη στρατηγική μάρκετινγκ ή δεν είστε σίγουροι για την αποτελεσματικότητά του, εξετάστε τους ακόλουθους 3+1 λόγους για τους οποίους ένα Πρόγραμμα Αφοσίωσης μπορεί να είναι μια αξιόλογη επιλογή για εσάς.
Οι 3+1 λόγοι για να εμπιστευτείς ένα Πρόγραμμα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών, είναι :
1. Επιτυχημένα αποτελέσματα στο παρελθόν
Είναι γεγονός ότι τα Προγράμματα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών έχουν δοκιμαστεί επανειλημμένως και επιτυχώς στο παρελθόν σε διάφορες βιομηχανίες. Διαφορετικά θετικά αποτελέσματα ανά κλάδο μπορεί να εμφανιστούν αλλά σαν ιδιοκτήτης επιχείρησης, δεν πρέπει να παραβλέψετε τη χρήση ενός τέτοιου προγράμματος.
Όσοι γνωρίζουν το κίνημα “Growth Hacker”, θα ξέρουν ότι αποτελεί μία ομάδα από ανθρώπους που θεωρούνται «γκουρού» της εφαρμογής προχωρημένων τακτικών του Μάρκετινγκ. Πρόσφατα και καθόλου τυχαία, με αποκλειστικό σκοπό την ανάπτυξη οποιασδήποτε εταιρείας, πρότειναν άφοβα την χρήση Προγράμματα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών και παρότρυναν τους επιχειρηματίες προς αυτή τη κατεύθυνση.
2. Κάνει τους πελάτες ευτυχισμένους
Η πρωτοβουλία της επιχείρησής σας να παρέχει επιπλέον ανταμοιβές στους πιο πιστούς πελάτες σας, τοποθετεί την επιχείρησή σας πολύ μπροστά από αυτές που δεν το πράττουν.
Με την εφαρμογή ενός τέτοιου προγράμματος, η τρέχουσα και μελλοντική βάση πελατών σας αρχίζει να αντιλαμβάνεται ότι όχι μόνο θα κερδίζουν χρήματα από τις αγορές τους, αλλά αλλάζει επίπεδο η σχέση της επιχείρησης με το κάθε πελάτη. Αυτή η πράξη θα βελτιώσει τη συνολική άποψη των πελατών σας, η οποία τελικά θα έχει θετικό αντίκτυπο στην επιχείρησή σας.
3. Ενισχύετε τη φήμη της επιχείρησής σας
Ένα Πρόγραμμα Αφοσίωσης εξυπηρετεί δυναμικά 2 λειτουργίες:
1. Παρέχει κίνητρα στους νέους πελάτες να παραμείνουν και να συνεχίζουν τις αγορές τους
2. Διασφαλίζει ότι οι υφιστάμενοι πιστοί πελάτες εξακολουθούν να αισθάνονται χαρούμενοι, αφού ανταμείβονται εμπράκτως για την κάθε τους αγορά.
Εφαρμόζοντας ένα Πρόγραμμα Αφοσίωσης, βελτιώνετε την εκτίμηση της επιχείρησής σας, αλλά με ένα μεγάλο κέρδος. Αυξάνετε σημαντικά τις πιθανότητες ότι οι υφιστάμενοι πελάτες θα μοιραστούν τη χαρά τους, με εκείνους που βρίσκονται στο περιβάλλον τους. Και είναι λογικό να συμβεί αυτό, διότι όσο περισσότερο ένας πελάτης αισθάνεται ότι εκτιμάται από μια επιχείρηση, τόσο πιθανότερο είναι να υποστηρίξει αυτήν την εταιρεία και να την συστήσει σε άλλους. Το word-of-mouth αυξάνεται κι έτσι επιτυγχάνεται η ενίσχυση της φήμης στην επιχείρησή σας.
3+1. Διατήρηση υφιστάμενων πελατών και προσέλκυση νέων.
Οι υφιστάμενοι πιστοί πελάτες ξοδεύουν κατά 67% περισσότερο από τους νέους. Αυτό αποτελεί ένα στατιστικό στοιχείο με κάθε επίσημη αναφορά. Ειδικά, το Ινστιτούτο “Chartered Institute of Marketing” εμφανίζει μια ποικιλία πηγών που μας λέει ότι το κόστος διατήρησης υφιστάμενων πελατών, κοστολογείται από 4 έως και 30 φορές λιγότερο από την απόκτηση νέων πελατών.
Κρατώντας το 5% της αύξηση της διατήρησης, μπορεί να αυξήσει τα κέρδη σας έως και 85%. Με αυτούς τους πολύ σημαντικούς αριθμούς, η διατήρηση είναι ένας από τους πιο οικονομικά έξυπνους τρόπους για την αύξηση των κερδών της επιχείρησής σας.
Είναι μήπως ο καιρός να ενσωματώσετε ένα Πρόγραμμα Αφοσίωσης στην επιχείρησή σας;
Δεν είναι πλέον μυστικό ότι τα Προγράμματα Αφοσίωσης είναι από τα πιο ουσιαστικά και αποτελεσματικά εργαλεία Μάρκετινγκ στις ημέρες μας.
Επιτυγχάνουν ανάπτυξη, συντελούν στη διατήρηση των πελατών και ενισχύουν τη φήμη της επιχείρησή σας.
Υπάρχουν επιχειρήσεις που ήδη απολαμβάνουν τα οφέλη ενός τέτοιου προγράμματος και θα χαρούμε να συμβάλλουμε ώστε το ίδιο να συμβεί και για σένα.
Αν οι 3+1 παραπάνω λόγοι αφορούν προβληματισμούς στην επιχείρησή σας, τότε ήρθε η στιγμή να πάρετε περισσότερες πληροφορίες για ένα Προγράμματα Αφοσίωσης Πιστών Πελατών.