Δεν έχει σημασία «τί λειτουργεί». Σημασία μόνο έχει ότι αναπαράγεται».
Να το πούμε άλλη μία φορά ; Δεν έχει σημασία «τί λειτουργεί». Σημασία μόνο έχει «ότι αναπαράγεται» !
Αυτό το είπε ένας άνθρωπος που ξέρει καλά το Μάρκετινγκ, ο Eric Worre και νομίζω ότι έχει απόλυτο δίκιο.
Η αναπαραγωγή είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της επιτυχίας στο Δικτυακό Μάρκετινγκ. Είναι σίγουρο πως μπορεί κάποιος να έχει τις δεξιότητες και τα χαρίσματα, που να λειτουργούν πολύ καλά για αυτόν, αλλά δε σημαίνει ότι αυτό λειτουργεί εξίσου καλά και για τους άλλους.
Το όφελος που θα έχετε όσοι ασχοληθείτε με τις διαδικασίες του Μάρκετινγκ, είναι η δημιουργία ενός γκρουπ ατόμων, τα οποία καλούνται να εκτελούν συνεχώς και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, συγκεκριμένα βήματα για την δική τους επιχείρηση. Κινείστε μαζί τους προς έναν κοινό σκοπό κι αυτό από μόνο του είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο εσωτερικής ικανοποίησης.
Οι νέοι συνεργάτες που θα εμπιστευτούν να έρθουν μαζί σου, πρέπει να τους διδάξεις τι είναι αυτό που κάνεις ώστε να είναι ικανοί να το κάνουν και μόνοι τους. Και αυτό που πρέπει να γίνει, είναι να έχεις ένα εύκολο και αναπαραγωγικό σύστημα για να τους δείξεις. Σκεφτείτε τι θα συμβεί, όταν οι συνεργάτες σας δεν μάθουν να δουλεύουν μόνοι τους …
Εάν όμως δημιουργήσεις ένα εύκολο και αναπαραγωγικό σύστημα, τότε δεν θα ψάχνεις ποια πιάτα θα πέσουν (όπως ο κύριος στην εικόνα).
O σκοπός σου μετά θα είναι, να εφαρμόζεις στην ομάδα σου ηγετικές ικανότητες, με σκοπό την καλύτερη παραγωγή της επιχείρησης.
Οπότε αναρωτηθείτε : … αυτό που κάνετε καθημερινά είναι απλό και κατανοητό που μπορεί να το κάνει ο καθένας στην επιχείρησή του ; Εάν όχι, τότε πρέπει κάτι να αλλάξει …
Θέλει ελευθερία, μόχλευση και βιωσιμότητα. Αυτά όμως δεν κατορθώνονται με φανταστικά και εκπληκτικά πράγματα και πράξεις. Πείτε ιστορίες, χρησιμοποιείστε το 3ο πρόσωπο (άμεσος εκπαιδευτής, παρουσίαση ιδέας από τρίτους, DVD εταιρείας, κλπ..) και απλά συστήματα ανάπτυξης χαρακτήρων.
Έτσι δεν θα φοβάσαι ότι κάθε νέος συνεργάτης ξεκίνησε λάθος. Και το πιο σημαντικό ; Δεν θα χρειάζεται να ελέγχεις μόνιμα την πορεία και την ανάπτυξη των ομάδων / γκρουπ που θα δημιουργήσεις.
Όπως ένα μικρό παιδί μαθαίνει να κάνει τα πρώτα βήματα του, έτσι κι εδώ χρειαζόμαστε τα πρώτα βήματα και τα πιο σημαντικά.
Μεγάλες εταιρείες δίνουν κατεύθυνση για το πώς λειτουργεί το δικτυακό Μάρκετινγκ κι εδώ θα βρείτε τα 5 βήματα που θα σας οδηγήσουν στην επιτυχία :
1. Να γίνετε οι «καλύτεροι μαθητές» από την εκπαίδευση που παρέχει η εταιρεία σας.
Οι περισσότερες εταιρείες παρέχουν εκπαίδευση τόσο στις πωλήσεις όσο και στις γνώσεις προϊόντων, με φυλλάδια, εγχειρίδια ή βοηθητικά βίντεο. Να συμμετέχετε σε σεμινάρια ή σεμινάρια της εταιρείας.
2. Αποφασίστε τι σημαίνει επιχειρηματική επιτυχία για εσάς.
Η επιτυχία έχει πολλούς ορισμούς, διότι μερικοί άνθρωποι θέλουν να κερδίσουν αρκετά χρήματα για να κάνουν διακοπές και άλλοι θέλουν να χτίσουν μια πολύ επικερδής επιχείρηση. Βάλτε εσείς τον δικό σας ορισμό για το τι θέλετε να επιτύχετε και κάντε αυτή την επιθυμία «οδηγό» για την δική σας επιτυχημένη επιχειρηματική στρατηγική.
3. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα για την επιτυχία μάρκετινγκ σε πολλά επίπεδα.
- Σχεδιάστε και τηρήστε πιστά ένα πρόγραμμά για το χρόνο που θέλετε να δεσμεύσετε για την επιχείρησή σας. Αυτό θα σας οδηγεί στο επίπεδο εισοδήματος που θέλετε να προσεγγίσετε.
- Θεωρείται ότι εάν δεσμεύσετε από 3 έως 10 ώρες την εβδομάδα στη νέα σας επιχείρησή ώστε να εργαστείτε με μερική απασχόληση, τότε είναι εφικτό να κερδίσετε επιπλέον χρήματα.
- Εάν θέλετε όμως να δείξετε την επιχειρηματική ευκαιρία και σε άλλους ανθρώπους, ξεκινήστε με 15 ώρες την εβδομάδα. Βγάλτε από μέσα σας την ηγετική φυσιογνωμία που κρατάτε και δημιουργείστε μια «μεγάλη ομάδα με κοινό σκοπό και προσανατολισμό».
4. Προωθείστε την επιχείρησή σας μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι φίλοι και οι επαφές σας οφείλουν να μάθουν για την επιχείρησή σας και αν το κρίνετε εσείς απαραίτητο, ζητήστε να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας.
Προσοχή όμως. Αν και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, LinkedIn, Twitter, κλπ) είναι το ιδανικό μέρος για να συναντήσετε άτομα και να προωθήσετε την επιχείρησή σας, δεν πρέπει να ξοδέψετε ολόκληρο το χρόνο σας διαφημίζοντας την επιχείρησή σας. Μάλλον δεν θέλετε να αποξενώσετε τους φίλους σας και τις επαφές σας με το να ασκήσετε (άθελά σας, τις περισσότερες φορές) έντονη πίεση.
Αναζητήστε διαδικτυακά ομάδες με κοινό αντικείμενο δράσης και σχολιάστε όταν σας δοθεί η ευκαιρία, κάποιο θέμα που πιστεύετε ότι θα σας γνωρίσουν καλύτερα.
5. Κάντε χρήση των σχεδιασμένων ηλεκτρονικά on–line & off-line εργαλεία πώλησης και προώθησης που παρέχει η ίδια η εταιρεία.
Τα on-line εργαλεία της εταιρείας περιλαμβάνουν εγκεκριμένες ιστοσελίδες, που αποτελούνται από emails και διαφημιστικά banners. Τα off-line εργαλεία είναι οι επαγγελματικές κάρτες, τα φυλλάδια, οι κατάλογοι και διάφορα φυλλάδια ειδικών προσφορών.
Το γεγονός ότι διαβάζετε αυτό το άρθρο σημαίνει ότι ερευνάτε τους τρόπους για το πώς να αναπτύξετε την επιχείρηση και πρέπει να σας πω «μπράβο!
Λάβετε υπόψη σας ότι αυτές οι παραπάνω συμβουλές μάρκετινγκ δεν θα δημιουργήσουν έναν τυφώνα αλλαγής στην επιχείρησής σας. Η οικοδόμηση κάθε μορφής επιχείρησης, απαιτεί χρόνο για να μεγαλώσει και να αναπτυχθεί.